گروه کنکور پیشگامان برتر

گروه کنکور پیشگامان برتر متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور ارایه دهنده ی بهترین مشاوره و تدریس در سطح تهران و ایران

گروه کنکور پیشگامان برتر

گروه کنکور پیشگامان برتر متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور ارایه دهنده ی بهترین مشاوره و تدریس در سطح تهران و ایران

این گروه با هدف ارایه خدمات متمایز توسط جمعی از رتبه های تک رقمی کنکور سراسری ایجاد شد و هدف آن کمک به دانش آموزان سراسر کشور برای رسیدن به آرزوهاشون هست

  • ۰
  • ۰

همه ی بچه ها مطمینا به مشاور نیاز ندارن
خب پس کیا به مشاور می تونن نیاز پیدا کنن؟
من چند دسته ی اصلی رو براتون می گم :
1. اونایی که احساس می کنن هر چی تا الآن خوندن فایده نداشته و تفاوتی در نتیجه خودشون نمی بینن
اگه بخوام یه ذره بیشتر توضیح بدم  یعنی افرادی که ساعت مطالعه خوبی دارن ولی علی رغم تلاش خوبشون یا نتیجه نمی گیرن یا نتیجشون تغییر نکرده
مثلا من شروع کردم روزای مدرسه دارم 6 ساعت درس می خونم و روزای تعطیل هم 10 ساعت مطالعه می کنم ولی ترازم توی آزمون هایی که می دم مقدار ثابتیه دیگه خسته شدم نمی دونم چیکار کنم؟
2. کسایی که برای یه مدتی درس می خونن ساعت مطالعشونم زیاد می شه ولی دوباره افت می کنه و بین دو تا ساعت مطالعه زیاد و کم نوسان دارن 
 مثلا من شروع کردم جوگیری شدید yell دارم روزانه 12 ساعت می خونم بعد از یه مدتی می بینم ای داد بیداد دیگه مثل اینکه نمی شهlaughing چه کنیم؟؟!!
ساعت مطالعه بدبخت رو کم می کنم یوهویی می شه روزی 7 ساعت بعد دیگه هیج دیگه این طوری بخونم نه تنها با درس با خودمم باید خدافظی کنمtongue-out
3. بچه هایی هم که اتفاقا می خونن ولی نمی دونن چه کنن یعنی هر درس رو چه کنن نتیجه خوب بگیرن
باز دارم مطالعه می کنم ساعت درس خوندنم عالی شده ولی تو بعضی درسا می مونم نمی دونم چه کنم!!!! ریاضیو شروع می کنم کار کردن می فهمما تستا رو کار می کنم نظرم عوض می ششششهlaughinglaughingانگار هیچی نفهمیدم
4. بچه هایی که کلا سردرگمن نمی دونن چه کتابی بهتره، کلاس شرکت کنن بهتره، چه قدر تست بزنن و ....
من مثل همیشه می خوام شروع کنم 10 تا کتاب می گیرم آخرم هیچ کدومش رو کار نمی کنم یا چند وقت پیش یه کتاب گرفتم واقعا نمی دونستم چیکارش کنم هر فصلش 400-500 تا تست داشت هر درس نامش هم 50 صفحه بود مگه می شه مگه داریم این همه!!!!!دیگه هیچ چی دیگه گفتم نخونمش بهتره
5. افرادی که همه چی شون خوبه ولی سر جلسه آزمون به طرز نامعلومی نتیجه نمی گیرن
من آزمون قبل کلی زمان گذاشتم همه چیم خوب کار کردم توی خونه ام درصدام خوب می شد ولی سر جلسه به طرز عجیبی 30-40 درصد پایین تر زدم هر درسو و دیگه کلی از خودم نا امید شدم تا اینکه .....
و چند دسته ی دیگه که اصلیاشو گفتم صحبت طولانی نشه بهتره
پس بچه ها کمک بگیرین تا دیر نشده....
اگر تونستین که بهترین مشاور و بهترین تدریس رو پیدا کنین تا کنکور موفق بشین اگه نشد از اون کسی که پیشتون هست بهترین کمک رو بگیرین
لینک سایت

  • ۹۸/۰۱/۱۹
  • mina mohebi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی